גדרות אלומיניום ירושלים

גדרות אלומיניום ירושלים

התקנת גדרות אלומיניום בירושלים

אם תביטו סביבכם בזמן נסיעה או הליכה ברחוב בוודאי תגלו שען השנים גדרות האלומיניום תפסו את מקומם של גדות העץ והמתכת המסורתיים ושיותר ויותר בעלי בתים בוחרים בגדרות אלומיניום על פני אלטרנטיבות אחרות. ובעוד שישנם רבים שיטענו כי כדרות האלומיניום יפות יותר אנו נבחר להציג את יתרונות גדרות האלומיניום על פני סוג גדרות אחרים מבחינת איכות ועמידות. אנו נבסס זאת על שנים של התקנת גדרות אלומיניום באזור ירושלים והסביבה ואינספור לקוחות מרוצים שבחרו בירושלים להיות החברה שתתקין עבורם גדרות ושערי אלומיניום בירושלים והסביבה. יש לציין כי אלום ירושלים מתמחים בכל סוגי עבודות האלומיניום בירושלים והסביבה וגדרות אלומיניום הן רק פן אחד של השירותים הרבים שאנו מעניקים. בין היתר ניתן למצוא אצלנו פרגולות אלומיניום, שערי אלומיניום ועוד אינספור אפשרויות.

תכנון תכנון תכנון!

לא לחינם בחרנו להדגיש את המילה תכנון. תכנון נכון של העבודה תוביל להתקנה קלה יותר, נוחה יותר ובמקרים רבים גם יפה יותר. יש לזכור שתי פנים לגדר: פנימית וחיצונית, ותכנון נכון יחד עם הכנת תשתית נכונה תוביל לתוצאות מדהימות. לאורך השנים ביצענו אינספור התקנות של גדרות אלומיניום בירושלים וההבדל בין גדר אלומיניום שתוכננה מראש כראוי לבין גדר שלא תוכננה היטב יכול להיות עצום במחיר ובתוצאה הסופית. אם כן אחד הדברים החשובים בבואכם לתכנן התקנת גדר אלומיניום בירושלים הוא התכנון.

התקנת גדרות אלומיניום ירושלים

בחירת גדר אלומיניום להתקנה בירושלים

 
מזג האוויר הינו הדבר המשפיע ביותר על הגדרות. אך החדשות הטובות הן שבעוד גדרות ברזל ועץ זקוקים לתחזוקה שוטפת ולעבודה נוספת לאחר ההתקנה גדרות האלומיניום הן עמידות וכמעט שאינן זקוקות לאחזקה. מה שמעניק למי שיבחר בגדר אלומיניום גדר אמינה וחזקה שתשרת אותו לאורך שנים רבות. בנוסף גדרות האלומיניום מאפשרות בחירה אינסופית כמעט של סוגי עיצוב וצביעה כך שכל אחד יקבל בדיוק את הגדר בה הוא חפץ. בעניין יופיין של גדרות האלומיניום הדעות חלוקות, ישנם שיאמרו שאין תחליף לגדרות העץ המסורתיות, ויש שיאמרו שגדרות האלומיניום עם המראה המודרני והנקי הן היפות ביותר. אנו לא כאן כדי להכריע בשאלות של יופי, אך מה שכן נוכל לומר הוא שמבחינת עמידות לאורך השנים גדרות האלומיניום המותקנות בירושלים הוכיחו עצמן כהשקעה נכונה וכבחירה מעולה בכל הנוגע לבחירת גדר עמידה.

יתרונות גדרות האלומיניום בירושלים על פני סוגי גדרות אחרים

עמידות גדרות האלומיניום

 
שלא כמו גדרות העץ והברזל הדורשות אחזקה על מנת לשמרן במצב טובת גדרות האלומיניום המותקנות בירושלים כמעט ואינן דורשות כל עבודות אחזקה כיוון שהאלומיניום הינו חומר עמיד והעובדה שהוא נצבע בתנור הופכת אותו לחומר האידיאלי לבנייה והתקנת גדר בירושלים והסביבה.

התקנה קלה

 
גדרות האלומיניום מאפשרות התקנה קלה יחסית של הגדרות כך שבשטח מתבצעת עבודה מינימאלית כשאת רוב העבודה מבצעים בבית המלאכה.

עיצוב וצבע

 
גדרות האלומיניום מגיעות במגוון עיצובים ואינספור גוונים. הדבר מאפשר לכל אחד לבחור את הגדר הנכונה עבורו ומענקה ללקוח את האפשרות לבחור את הצבע והעיצוב הנכון עבורו. לאורך השנים התקנו אינספור גדרות אלומיניום בירושלים והסביבה ובכל אחת מן ההתקנות הענקנו ללקוח בדיוק את מה שקיווה לקבל.

שערי אלומיניום ירושלים

עם התקנת הגדר מתווסף חלק נוסף והוא השער. כמובן שחלק בלתי נפרד מעבודתנו הוא התקנת שערי אלומיניום בבירה. שערי האלומיניום הינם בחירה מעולה מכיוון שכמו הגדר גם הם מתאפיינים בכל האיכויות בהן מתאיינות גדרות האלומיניום. ושלא כמו שערי העץ והברזל הנחשבים לכבדים, שערי האלומיניום נחשבים לקלים ונוחים לתפעול והתקנה. ובמידה ותבחרו להתקין שער חשמלי – כמו רבים משערי האלומיניום שהמומחים שלנו התקינו אינספור פעמים לאורך השנים בירושלים והסביבה – תקבלו שער שיהיה גם יפה, גם קל ושאיננו דורש תחזוקה. ויחד עם כל זאת שער אלומיניום ימשיך לעבוד לאורך שנים רבות ללא תקלות כיוון שהאלומיניום הינו חומר שאיננו חשוף לפגעי מזג האוויר. המומחים של אלום ירושלים ישמחו לעמוד לרשותכם ולסייע לכם לבחור את הגדר או את שער האלומיניום הנכון עבורכם כפי שרבים מלקוחותינו בירושלים יעידו שעשינו עבורם.

קבלן גדרות אלומיניום ירושלים

מחיר גדר אלומיניום בירושלים

קשה לתמחר באופן גורף את כל גדרות האלומיניום בירושלים. זה יהיה בדיוק כמו לשאול: כמה עולה רכב? ובידוק כמו בכל תחום מגוון האפשרויות הינו רב ומגוון. אך דבר אחד למדנו לארוך השנים ומאינספור התקנות של גדרות אלומיניום בירושלים והסביבה: מה שנראה זול בהתחלה, קרוב לוודאי שיעלה ביוקר בהמשך. ואין דרך טובה יותר להמחיש זאת מאשר דוגמא מניסיון עבר: לקוח מאזור ירושלים ביקש מאתנו הצעת מחיר לאספקה והתקנה של גדר ושער אלומיניום לבית בירושלים. שלחנו הצעת מחיר וקיבלנו תשובה שלילית. התעניינו מה הסיבה לביטול ונאמר לנו שהלקוח קיבל הצעת מחיר הזולה בחצי מן ההצעה שלנו. "אתה בטוח"? שאלנו, זה פשוט לא הגיוני. "כן אני בטוח" ענה הלקוח. בדיוק חודש לאחר מכן אותו הלקוח מצלצל אלינו ומבקש להיפגש שוב. כשראינו את הגדר והשער שהותקנו עבורו הבנו מיד מה הסיבה למחיר הזול. הגדר נעשתה מן החומר הזול ביותר בשוק והותקנה על ידי חסרי ניסיון בתחום הגדרות אחרת אין סיבה שמישהו יתקין גדר ושער בצורה כזאת. הלקוח ביקש שנתן את הליקויים. סירבנו בנימוס. אנחנו עושים דברים בצורה הנכונה אן לא עושים אותם כלל. וכך עשינו כפי שתוכלו לראות בגלריה לעבודת אלומיניום בבירה.

גדרות, שערים, פרגולות אלומיניום בירושלים

אנו מתמחים בכל סוגי עבודות האלומיניום. כך שאין סיבה לעבוד מול קבלנים שונים. בין אם אתם מחפשים פרגולת אלומיניום חדשה בירושלים, שער אלומיניום חדש, חלונות או גדרות אלומיניום בירושלים, אנו כאן בשבילכם. עם ניסיון של 25 שנה בתחום, ואינספור לקוחות מרוצים, אנו נוודא שתקבלו את המוצר הטוב. אנו מתחייבים לשירות אדיב ואיכותי אך לא פחות מכך מקצועי. עם מבחר גדרות האלומיניום תוכל לבחור את הגדר הנכונה עבורך מבחינת הצבע והעיצוב. כמו כן אנו מקינים מנועים חשמליים איכותיים בלבד. מזג האוויר בירושלים משפיע באופן ישיר על הגדרת ובעוד האלומיניום הינו חומר עמיד לפגעי מזג האוויר, המנוע החשמלי עשוי להיות חשוף לו. לכן עליו להיות חזק ועמיד על מנת לפתוח ולסגור את השער בכל מזג אוויר ולאורך שנים.

למה לבחור באלום ירושלים

ניסיון של 25 שנים בתחום האלומיניום
ביצוע כל סוגי עבודת האלומיניום
עבודות אלומיניום במזר הפרטי
עבודות אלומיניום במגזר העסקי
פתרונות חדשניים לכל סוגי עבודות האלומיניום
מתקינים מנוסים ומקצועיים
שימוש בחומרי גלם איכותיים בלבד
פתרונות יצירתיים

 

להצעת מחיר צלצלו עכשיו: 055-966-2569

כל סוגי עבודת האלומיניום

  • פרגולות אלומיניום
  • גדרות אלומיניום
  • שערים מאלומיניום
  • חלונות אלומיניום
  • 25 שנות ניסיון
  • שירות בכל רחבי הארץ
  • שימוש בחומרים איכותיים בלבד
  • פרגולות אלומיניום מתכווננות